امداد جاده ای

امداد خودرو جاده ای تهران

امداد خودرو جاده ای چیست؟

امداد خودرو جاده ای مجموعه خودروهایی هستند که تحت نظر پلیس راهور و مجموعه ای خاص در نقاط مختلفی از جاده مستقر شدند و اقدام به امدادرسانی می کنند. خودرو های امداد رسانی جاده ای دارای تجهیزات کامل می باشند تا در صورت نیاز و لزوم به حضور در مکان مورد نظر برای امداد، دچار مشکل در کمبود نباشند.

امداد خودرو جاده ای از جمله مهم ترین نیروهای امدادی می باشند، زیرا هر گونه عملکرد ضعیف از سوی این نیروهای امداد ممکن است حتی باعث ایجاد تصادف های شدیدتری در جاده شود.

امداد خودرو جاده ای

مواقع نیاز به امداد خودرو

همان طور که در بخش مقدمه ذکر کردیم و همگی ما نیز می دانیم، سلامت و کارکرد اتومبیل ها تضمین شده نیست و ممکن است هر لحظه دچار مشکل شود. البته این خرابی ها در اتومبیل فردی که به کارکرد درست اتومبیلش اهمیت بسیار می دهد و همواره آن را چک می کند کمتر پیش می آیند. 


اما اگر جزء افرادی هستیم که تنها می توانیم با اتومبیلمان رانندگی کنیم، حتما نیاز به نهادی داریم که وقتی در راه ماندیم به کمک ما بیاید.

اگر بپرسید در چه مواقعی نیاز به امداد رسانی احساس می شود، ما به شما می گوییم که مشکلات گوناگونی ممکن است باعث این درخواست کمک بشوند. از ساده ترین و محتمل ترین مشکل می توان به پنچر شدن ماشین اشاره کرد که تنها احتیاج به پنچر گیری دارد 

و از پیچیده ترین و مهم ترین مشکل می توان از حادث شدن تصادف جاده ای و نیاز به کمک نام برد. انواع مختلفی از مسائل و مشکلات می توانند مانع ادامه رانندگی ما در جاده ها بشوند. حتی با تمام کردن سوخت و نرسیدن به پمپ سوخت رسانی بعدی!

امداد جاده ای خودرو

امداد جاده ای خودرو در سرتاسر کشور حضور دارد. به دلیل اهمیت بالای امداد خودرو جاده ای، تمامی امدادهای جاده ای نیازمند این هستند که کاملا مجهز باشند. همچنین امداد های جاده ای نیاز دارند تا به منطقه خود از لحاظ جغرافیایی مسلط باشند و همچنین بتوانند در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر برسانند.

خدمات امداد جاده ای


امداد خودرو جاده ای تهران در اثر تقاضایی که برای حل مشکل ها از طرف شهروندان به وجود آمده بود، تاسیس شده و عرضه شد. این یک نهاد خدمت رسانی است و از نظر اقتصادی فعالیت آن در دسته مشاغل خدماتی قرار می گیرد. در صورت بروز هر گونه مشکلی برای خودرویتان در تهران، می توانید با این ساز و کار ها تماس بگیرید.


امداد خودرو ها بسته به نوع مدیریت و خدماتشان، می توانند فعالیت های متنوعی داشته باشند. در صورت تمام شدن سوخت، سوخت رسانی از فعالیت ها و خدمات آنان است. اگر باتری از کار بیفتد، باتری به باتری و در صورت خرابی لاستیک ها، پنچر گیری امری رایج است که این نهاد ها انجام می دهند. همچنین عوض کردن سیم کلاج، بررسی موتور و … توسط امداد گران انجام می شود.


در مواقعی که کاری از دست امدادگر که فردی متخصص و دارای قابلیت های جسمانی و ذهنی خوب است بر نمی آید، خدمت دیگر امداد خودرو جاده ای تهران یدک کشی می باشد که با بکسل کردن خودرو و یا راه های دیگر قابل اجرا می باشد. این گونه با توجه به مشکل خودرو آن را به تعمیرگاه تخصصی و یا یک پارکینگ برای نگهداری اش می برند.

امداد خودرو جاده ای

شماره امداد جاده‌ ای

شماره امداد جاده ای از طریق های مختلف قابل دسترسی است، شما هم میتوانید شماره امداد جاده ای را از 118 بخواهید و هم میتوانید از طریق سرچ گوگل با کلمه امداد جاده ای به سایت هایی که اینگونه خدمات را ارائه می دهند مراجعه کنید و درخواست خودرو امدادی کنید.

امداد خودرو جاده ای بایستی در تمامی نقاط جاده حضور داشته باشد تا در صورت تماس با آن، خود را در اسرع وقت به مکان مورد نظر برساند.

جمع بندی


تهران شهری بسیار شلوغ است که جمعیت بسیاری را در خود جای داده. این شهر پایتخت یک کشور 80 میلیون نفری است و خود نیز به دلیل جمعیت شهروندان یک کلان شهر بزرگ محسوب می شود. در چنین شهری که تعداد خودروها و رانندگان نیز بسیار است.


اگر نهادی برای کمک رسانی به آنان نباشد وضع ازدحام فعلی از این هم بدتر می شود و همه چیز به مشکل بر می خورد. خرابی ماشین ها در کنار جاده می تواند موجب بند آمدن راه و نارضایتی شهروندان شود. پس امداد خودرو جاده ای تهران نهادی دارای اهمیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonدرخواست امداد خودرو 0212296931