امداد خودرو جنت آباد

امداد خودرو جنت آباد از مهم ترین امداد خودروهای غرب تهران بشمار میرود. جنت آباد در تقاطع خیابان آیت الله کاشانی قرار دارد که یکی از شلوغ ترین و پر تردد ترین خیابان های شهر به حساب می آید. دلیل این شلوغ بودن منطقه جنت آباد به دلیل حضور ادارات زیاد در آن منطقه است. در ساعات اولیه صبح و ساعات پایانی عصر، شما به ترافیک عظیمی از ماشین در این خیابان و منطقه جنت آباد مشاهده خواهید کرد.

امداد خودرو مرکزی با داشتن تیم مجرب به علاوه سالها تجربه در امر امداد رسانی خودرو، نیروهای امدادی خود را در آن منطقه مستقر کرده است.

درخواست امداد خودرو جنت آباد
امداد خودرو جنت آباد

یدک کش جنت آباد

یدک کش جنت آباد شامل خودرو های یدک کش نیسان میباشد که در منطقه جنت آباد مستقر شده و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. یدک کش نیسان برای جابجایی خودروها در مسافت کم و جابجایی آسان بهتر است. اما ممکن است برخی خودرو ها را نتوان با یدک کش نیسان جابجا کرد. در این موارد باید به فکر یدک کش های دیگری باشیم.

یدک کش جنت آباد به تمامی منطقه اشراف دارد و میتواند در سریع ترین زمان ممکن در محلی که شما هستید حضور پیدا کند و کارهای امدادی را انجام دهد.

خودرو بر جنت آباد

برخی خودروها، قابلیت این را ندارند تا بتوان آنها را با یدک کش نیسان جابجا کرد. از دلایل این امر میتوان به گران قیمت بودن ماشین و یا بزرگی ماشین اشاره کرد. خودروبرها امن ترین خودروهای امدادی برای حمل خودرو مخصوصا در مسافت های طولانی شناخته شده اند.

خدمات امداد خودرو جنت آباد

خدمات امداد خودرو جنت آباد در طیف گسترده ای ارائه میشود، از جکله خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو جنت آباد میتوان به موارد زیر اشاره کرد: