امداد خودرو تجریش

امداد خودرو تجریش یکی دیگر ار تیم های امداد خودرویی شمال تهران امداد خودرو مرکزی میباشد. تجریش از مناطق شمالی تهران به حساب می آید که در سالیان اخیر بسیار مورد استقبال عامه مردم قرار گرفته و به یکی از مقاصد گردشگری تبدیل شده است. وجود امامزاده و بازارچه تجریش دو عامل مهم در ایجاد ترافیک این منطقه شده است. 

امداد خودرو تجریش با استقرار در مناطق مختلف از محله تجریش، سعی نموده تا در صورت نیاز به حضور سریعا به محل شما عازم شود.

درخواست امداد خودرو تجریش
امداد خودرو تجریش

یدک کش تجریش

یدک کش تجریش با حضور و پوشش تمام منطقه تجریش، آماده است تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای خودرو های در حال تردد در محله تجریش، فورا به محل حادثه رفته و کارهای امدادی لازم را انجام دهند.

خودرو های بسیاری به دلیل ترافیک سنگین و خستگی زیاد ممکن است بهم برخورد کنند. وظیفه امداد خودرو تجریش جلوگیری از بروز حوادث بعد تصادف است.

خوردوبر تجریش

تجریش به دلیل قرار گرفتن در منطقه خوش آب و هوا، توجه ثروتمندان را از دیرباز به خود جلب کرده بود. امروزه نیز خودرو هایی که در تجریش تردد میکنند، خودروهای لوکس و مدل بالایی هستند. در نتیجه یدک کش نیسان برای حمل این نوع خودروها مناسب نیست، خودروبر تجریش برای حمل خودروها لوکس و مدل بالا بسیار بکار میرود و از جمله علل آن میتوان به مستقر شدن تمام ماشین در صفحه پشتی خودروبر اشاره کرد. 

خدمات امداد خودرو تجریش

امداد خودرو تجریش همانند دیگر امداد خودرو ها، خدمات متعددی را ارائه میدهد: