سوخت رسانی سیار - پمپ بنزین سیار

سوخت رسانی سیار یا پمپ بنزین سیار یا امداد بنزین از خدمات مهم در امداد خودرو مرکزی در شمال,جنوب,شرق و غرب تهران می باشد.

هر ماشینی ممکن است دچار مشکل اتمام خودرو شود. این مشکل در اثر بی توجهی راننده خودرو یا شرایط پیش آمده اتفاق می افتد. برای حل این مشکل به امداد بنزین یا خودروی سوخت رسان سیار می باشیم

درکنار سایر خدمات  یدک کش و نیسان جرثقیل امداد خودرو مرکزی خدمت ارائه بنزین سیار را به رانندگان عزیز در تهران ارائه میدهد. 

درخواست پمپ بنزین سیار
سوخت رسانی سیار و پمپ بنزین سیار

تلفن بنزین سیار

جهت درخواست سوخت رسانی سیار میتوانید با تلفن بنزین سیار امداد خودرو مرکزی تماس حاصل نمایید. در صورت اتمام بنزین خودرو های امداد بنزین مرکزی در اسرع وقت خود را به محل شما عزیزان میرسانند. پمپ بنزین سیار اینترنتی یکی از خدمات متعددی است که توسط امداد خودرو مرکزی انجام میشود.

قیمت بنزین سیار کاملا منصافه و مطابق با نرخ مصوبه میباشد. برای دریافت قیمت و مشاوره با ما همین حالا تماس گرفته. کارشناسان ما 24 ساعته آماده ارائه خدمات مشاوره می باشند. سایت امداد خودرو مرکزی با هدف ارائه خدمات پمپ بنزین سیار اینترنتی و آنلاین طراحی شده است. 

امداد بنزین

امداد بنزین مرکزی خدمات سوخت رسانی سیار و بنزین رسانی سیار را همراه با تجهیزات کامل و در سریع ترین زمان ممکن ارائه میکند. امداد بنزین در هر کجای تهران استقرار یافته و این امر کمک میکند تا سرعت خدمات رسانی به مرور افزایش پیدا کند.

برای دریافت خدمات امداد بنزین میتوانید با امداد خودر مرکزی تماس حاصل نمایید تا اپراتور های مجموعه در سریع ترین زمان موقعیت مکانی شما را دریافت کرده و نیروها را برای شما ارسال خواهند کرد.

پمپ بنزین سیار تهران

پمپ بنزین سیار اینترنتی امداد خودرو مرکزی فقط مناطق 22 گانه تهران را تحت پوشش خود قرار داده است. موارد زیر تحت پوشش خدمات امداد بنزین امداد خودرو مرکزی می باشند:

  • پمپ بنزین سیار – سوخت رسانی سیار شمال تهران 
  • پمپ بنزین سیار – سوخت رسانی سیار جنوب تهران
  • پمپ بنزین سیار – سوخت رسانی سیار شرق تهران
  • پمپ بنزین سیار – سوخت رسانی سیار غرب تهران

مناطق زیر از جمله مناطق تحت پوشش در شهر تهران میباشند:

  • پمپ بنزین سیار زعفرانیه
  • پمپ بنزین سیار اکباتان
  • پمپ بنزین سیار نیاوران
  • بنزین سیار ونک
  • بنزین سیار اتوبان کرج
  • پمپ بنزین سیار نارمک
  • پمپ بنزین سیار تهران پارس
  • پمپ بنزین سیار پیروزی
  • پمپ بنزین سیار منطقه 1

جایگاه سیار پمپ بنزین امداد مرکزی در تمام نقاط تهران مستقر می باشد.

سوخت رسانی سیار چیست؟

در راه ماندن و کنار جاده و خیابان پارک کردن، وضعیتی است که هرگز دوست نداریم برایمان اتفاق بیفتد. ممکن است در این شرایط خونسردی خود را از دست بدهیم و کلافه بشویم اما ما یک راهکار خوب داریم و می توانیم از طریق آن، این راهکار را رفع کنیم.

این راهکار تماس با تلفن بنزین سیار است. با این کار می توانیم به تکنسین ها و متخصصین آن متصل شویم و مشکل خودروی خود را مطرح کنیم. زمانی که به چراغ بنزینی که روشن است بر می خوریم و یا سوخت اتومبیل را به طور کامل تمام می کنیم، دیگر توانایی حرکت و رفتن به سمت یک مرکز سوخت رسانی مثل پمپ های گاز و بنزین را نداریم.

به همین دلیل نیاز  به یک سوخت رسان سیار یا امداد بنزین اینترنتی پیدا می کنیم. این خودرو های سوخت رسان مخصوص برای همین فعالیت طراحی شده اند.

باید آنان را خبر کنیم و فرا بخوانیم. با سوخت رسانی این اتومبیل ها و تکنیسین های آنان به خودروی ما، این مشکل به راحتی حل می شود و می توان با خیال راحت به ادامه کار ها پرداخت.

سوخت رسان سیار چگونه کار می کند؟

هر ساز و کار و هر سازمان امداد رسان شرایط و روند خاص خود را برای کمک رسانی دارد. اما همگی آنان در برقراری تماس و سپس حضور در محل مشخص شده از طرف ما، مشترک هستند. همان طور که گفته شد سوخت رسانی سیار در میان فعالیت های دیگری که امداد خودرو ها مثل باطری به باطری، تعمیر و تعویض جلوبندی، پنچر گیری، تعمیر نقص های فنی خودرو و … انجام می دهند جای دارد.

با تماس به این مراکز، مشکل خود را شرح می دهیم و به سوالاتی که از طرف متخصصین از ما پرسیده می شود پاسخ می دهیم. آدرس دقیق خود را می گوییم و با رسیدن امداد رسان و خودروی سوخت رسان، مراحل کار آغاز می شود.

با ابزار های مخصوص و تکنیسین های کاربلد این مراکز، خودروی شما ظرف مدت چند دقیقه پر از سوخت می شود و دوباره می توانید به رانندگی با آن ادامه دهید.

اگر برای شما سوال است که این کار دقیقا چگونه انجام می شود، باید بدانید که به کمک یک باک مخصوص و یک شیلنگ که مناسب انتقال سوخت می باشد و همچنین سوپاپ ها و ابزار مشخص دیگر، تکنیسین ها این سوخت رسانی را انجام می دهند.

برای درخواست سوخت رسان چه کارهایی لازم است بکنیم؟

زنگ زدن و درخواست سوخت رسانی نیاز به دادن اطلاعاتی نیز از طرف شما دارد. تکنیسین باید بداند که شما دقیقا به چه سوختی، از چه نوعی و چگونه نیاز دارید تا ابزار و تجهیزات مخصوص را با خودش بیاورد.

تکنیسین از شما درباره مشکلات دیگر خودرو، سلامت باک و بخش های مخصوص سوخت می پرسد که باید به آنان پاسخ دهید.اگر نمی دانید خودروی شما به چه نوع سوختی احتیاج دارد، شخص پشت تلفن با راهنمایی هایی به شما کمک می کند تا به سوالش پاسخ دهید.

به عنوان مثال در هنگام سوخت گیری نوعی گاز از خودرو خارج می شود. در صورت خشک بودن این گاز به بنزیم معمولی و در صورت چرب بودن آن، به بنزین سوپر نیاز داریم.

امداد بنزین سیار یا پمپ بنزین سیار اینترنتی در تهران

با توجه به افزایش سالانه تعداد خودروهای در حال تردد در کشور، و به تبع آن افزایش رانندگان میزان خرابی ها و مشکلات جاده ای نیز افزایش یافته است. همچنین باید گفت که همه راننده ها به مشکلات و نواقص خودروهای خود آگاهی ندارند و نمی دانند چگونه باید آن ها را حل کنند.

به همین دلیل امداد رسانی و امداد بنزین سیار یک فعالیت بسیار مهم و کارآمد می باشند که در چند دهه اخیر کارایی آنان افزایش یافته است.به علاوه این موارد، با سوخت رسانی سیار شما در زمان خود صرفه جویی می کنید و در مدت زمان کمی مشکل شما حل می شود.

صرفه جویی در هزینه و همچنین اطمینان از ایمنی کار افراد این سازمان ها و کیفیت بالای تجهیزاتشان سبب اعتماد و اطمینان به این مراکز خدماتی می شود.همان طور که یک بار در ابتدای مقاله به آن اشاره شد، سوخت رسانی سیار یک خدمت سود رسان است که باعث رضایت شهروندان می شود.

فعالیت این ساز و کار ها به صورت شبانه روزی است و می توان گفت که این سازمان ها همیشه برای کمک رسانی آماده هستند. به همین دلایل گفته می شود که سوخت رسانی سیار در بهبود سطح رفاه شهروندی تاثیر گذار است.

پمپ بنزین سیار امداد خودرو مرکزی

امداد خودرو مرکزی سعی بر این دارد که با این اطلاعات بر آگاهی شما بیفزایدو همیشه کمک رسان شما خواهد بود.این نکته را بدانید که رانندگی با باک خالی باعث ضعیفی پمپ سوخت وسوختن آن و همچنین خرابی سوزن های انژکتور خودروی شما میشود.بنابراین هر زمان نیاز به سوخت داشتید در صورتی که در نزدیکی خود پمپ بنزینی یافت نکردید کافی است با امداد خودرو مرکزی تماس بگیرید و با اعلام موقعیت خود از خدمات امداد خودرو سیار استفاده کنید.

در صورتی که بنزین خودروی شما در هنگام رانندگی تمام بشود نگران نباشید در هرجایی از شمال و غرب تهران که هستید جهت درخواست سوخت رسانی سیار با ما تماس بگیرید، امروزه به‌ علت مشکلاتی مانند گران بودن زمین جهت احداث پمپ بنزین و عوامل دیگر هم اکنون تعداد پمپ بنزینهای موجود در شهر تهران کمتر از تعداد مورد نیاز میباشد.

همین علت باعث می‌شود رانندگان خودروها برای دریافت بنزین ، مجبور به طی مسافت و زمان زیادی باشند و با توجه به ازدیاد خودرو ها و تعداد کم پمپ بنزین، به ناچار در صف ‌هایی طولانی منتظر میشوندبا استفاده از سرویس پمپ بنزین سیار ما (سرویس ارسال آنلاین بنزین) می‌توانید در وقت خود صرفه‌جویی کرده و همچنین با کاهش میزان مسافت تا پمپ بنزین، آلودگی هوای کمتری را به هوا شهر وارد ‌کنیم و احتمال وقوع حوادث و تصادفات یا هر مورد دیگری را در مسیر نیز کاهش می‌یابد

سایر خدمات امداد خودرو مرکزی

امداد خودرو مرکزی خدمات زیر را در اسرع وقت در تهران انجام میدهد : 

هدف امداد خودرو مرکزی در تهران آگاهی رساندن و امداد رسانی به شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است.

در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعات جامع و لازم درباره این فعالیت و کاربرد و اهمیت آن را در اختیار شما قرار دهیم. سعی کردیم مطالب روان و ساده باشند. با وجود این فعالیت، می توان یک رانندگی آرام و بدون تشویش و همچنین خاطری جمع در هنگام وقوع مشکل را تجربه کرد. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.