باطری به باطری سیار

باطری به باطری سیار یکی از خدمات بسیار پر تقاضا است. باطری ماشین مانند قلب آن عمل میکندو اگر درست کار نکند ما شاهد نوسانات برق و در نتیجه سایر ایرادات در خودرو خواهیم بود.

تیم تعویض و تعمیر باطری امداد خودرو مرکزی در نظر دارد که بهترین نوع باطری را خدمت شما ارائه کند و همچنین بتواند خدمات را در سریعترین زمان ممکن ارائه دهد.

جهت ثبت درخواست پنچرگیری سیار به امداد خودرو مرکزی از طریق شماره تلفن درج شده تماس بگیرید.

درخواست باطری به یاطری سیار
باطری به باطری سیار

باتری به باتری کردن ماشین و جامپ استارت از دسته کارهایی است که تمام کسانی که از خودرو استفاده می کنند باید انجام آن را بلد باشند.برای همه ما پیش آمده است که خودرو با استارت زدن روشن نمی شود.در این جا سعی می کنیم به صورت ساده دلیل این اتفاق و راه حل آن را بگوییم.

مطمئنا وقتی خودرو شما استارت نمی خورد و تمامی قطعات برقی خودرو از کارافتاده اند, دلیلش را می توان در باتری ماشین جستجو کرد.یکی از راه حل های آن هم باتری به باتری کردن خودرو است اما چگونه؟برای روشن کردن و راه انداختن باتری خودرو شما ۳ راه حل وجود دارد.کارشناسان ما به سرعت در محل حاضر خواهند شد و به راحتی باتری ماشین شما را تعویض خواهند کرد که برای این کار می توانید یا به صورت تلفنی تماس گرفته و یا به صورت آنلاین باتری مورد نظرتان را سفارش دهید.

امداد باطری

امداد باطری شبانه روزی مرکزی بصورت 24 ساعته فعال هستند تا شما را راهنمایی و امداد رسانی کنند. باید توجه داشته باشید که در امداد خودرو مرکزی مجموعه ای از خدمات را ارائه میشود. امداد باطری بصورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است.

امداد باطری در مکان های مختلفی استقرار پیدا کرده اند در نتیجه شما میتوانید بسیار راحت به آن دسترسی پیدا کنید. در صورت نیاز تماس بگیرید. امداد باطری شرق تهران و غرب تهران یکی از فعال ترین تیم های امداد باطری هستند.

امداد باطری شبانه روزی مناطق زیر را شامل میشود:

  • باطری به باطری سیار غرب تهران
  • باطری به باطری سیار شرق تهران
  • باطری به باطری سیار شمال تهران
  • باطری به باطری سیار جنوب تهران

امداد باطری شبانه روزی

امداد باطری شبانه روزی مرکزی با توجه به اهمیت بالایی که دارد. در طی شبانه روز در هفت روز هفته بدون تعطیلی میتواند خدمات تعویض باطری، باطری به باطری سیار و سایر موارد مربوط به باطری را برای شما انجام دهد. 

در مواقعی که خودرو شما به دلیل مشکل باطری و برق رسانی به موتور دچار مشکل میشود، میتوانید با تماس با امداد خودرو مرکزی درخواست تیم امداد باطری شبانه روزی داشته باشید.

مراحل باتری به باتری کردن ماشین

اگر این روش را انتخاب می کنید مراحل را به صورت زیر انجام دهید.

  1. خودرویی با باتری سالم پیدا کنید.
  2. کابل باتری که جزوی از تجهیزات جانبی خودرو است را از بین تجهیزات انتخاب کنید.
  3. خودرویی که باتری آن سالم است را در کنار خودرو خودتان طوری پارک کنید که بتوان از کابل اتصال استفاده کرد.
  4. سوئئیچ هر دو خودرو نیز باید بسته باشد. سپس کاپوت را باز کنید.
  5. با استفاده از مقاله جدا کردن باتری ماشین, قطب های مثبت و منفی باتری را شناسایی کرده, کابل مشکی را برای قطب منفی و کابل قرمز را برای قطب مثبت ستفاده کنید.
  6. قسمت فلزی بدون رنگ برای برقرای اتصال کابل منفی در ماشینی که باتری آن خوابیده مشخص کنید
    1. یک طرف کابل قرمز را به قطب مثبت باتری خوابیده و طرف دیگر را به قطب مثبت باتری سالم متصل کنید.
    2. کابل مشکی رنگ را به قطب منفی باتری سالم متصل کنید.
    3. به هیچ عنوان سمت دیگر کابل مشکی رنگ را به قطب منفی باتری دشارژ وصل نکنید. همچنین توجه کنید اگر کابل ها را به قطب های اشتباه وصل کنید باعث انفجار باتری می شود.
    4. محل مناسب اتصال سمت دیگر کابل مشکی روی قسمت فلزی است که از قبل آن را مشخص کردید. (مرحله ۶)
    5. وقتی از درستی اتصالات مطمئن شدید خودرو سالم را استارت بزنید و بعد از چند دقیقه بدون دست زدن به اتصالات ماشین با باتری خوابیده را استارت بزنید.
    6. بعد از روشن شدن ماشین با باتری شارژ اول اتصال کابل مشکی با بنه فلزی خودرو دارای مشکل قطع کرده و سپس اتصال کابل مشکی با خودرو سالم را هم قطع کنید. برای کابل قرمز اما اول از خودرو سالم و سپس از خودرو دشارژ جدا کنید.
  7. بعد از تمامی این مراحل و بعد از استارت زدن اگر باز هم خودرو روشن نشد بعد از دقایقی ماشین سالم را استارت بزنید و و بعد از دو دقیقه بدون اینکه به اتصالات کابل ها دست بزنید خودرو دشارژ را استارت بزنید. اگر باز هم روشن نشد دیگر مشکل از باتری نیست و احتمالا مشکل از سیم کشی ها و یا آلترناتور خودروتان است.

 

باطری به باطری سیار | امداد خودرو-امداد خودرو غرب تهران -شمارهتماس:09369360011

نکته طرز صحیح باتری به باتری

  1. فراموش نکنید حتما که قبل از استارت زدن ماشین با باتری خالی و خاموش ، ابتدا چند دقیقه اجازه دهید باتری آن توسط خودروی ماشینی که روشن است با استفاده از کابل اتصال چند دقیقه شارژ شود.

با این کار از وارد کردن فشار ناگهانی به دینام ماشین روشن و آسیب زدن به آن پیشگیری کرده اید.۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان برای این کار کافی است. توجه داشته باشید که قطب های باتری به طور صحیح متصل باشند. سپس بعد از استارت زدن خودرو خراب، به محض روشن شدن آن سریعا کابل‌ها را جدا کنید.

زیرا در حالتی که کابل‌ها متصل باشند ممکن است به خاطر تفاوت در میزان شارژ دینام‌ها، تداخل آمپر به وجود آید و منجر به خراب شدن قطعات برقی ماشین شود.باتری های خودرو دو سر (یا ترمینال) دارند که بالا یا کنار باتری قرار می گیرند.

در باتری هایی که دو سر آنها بالای باتری قرار دارد، یکی از سرها از دیگری بزرگتر است. سر بزرگتر قطب مثبت باتری است و معمولاً با علامت + علامتگذاری می شود. سر کوچکتر هم قطب منفی است و با علامت – مشخص می شود. در باتری هایی که دو سر آنها کنار باتری قرار دارد، کابل ها به دو سر باتری پیچ شده اند.

همچنین با علامت های + و – مشخص شده اند و در برخی از آنها هم از رنگ قرمز برای نمایش مثبت و رنگ سیاه برای نمایش منفی استفاده می شود.سر منفی باتری مستقیماً به بدنه فلزی خودرو و بلوک فلزی موتور وصل می شود. سر مثبت هم عایق بندی می شود و به تمام اجزایی که نیاز به برق دارند وصل می شود. سر مثبت باتری هیچگاه نباید با بدنه تماس پیدا کند و شما هم نباید باعث ایجاد اتصال های کوتاه بشوید.

قبل از انجام باتری به باتری مطمئن شوید مشکل از باتری است

چرا ماشین استارت نمی خورد یا علت روشن نشدن خودرو چیست؟ اگر این مقاله را مطالعه کنید با استارت اول ایراد خودرو را پیدا خواهید کرد. یا به چراغ های ماشین توجه کنید اگر با روشن کردن آن ها نور کم و زیاد شد بدانید احتمالا باتری ماشین خالی کرده است. با ضعیف شدن نور چراغ مطمئن خواهید شد مشکل از باتری است که توان قبلی را ندارد. ولی اگر نور آن تغییری نکرده است باید مشکل را در جای دیگری جستجو کنید.

    • استارت بزنید و توجه کنید که آیاچراغ های داخلی و داشبورد روشن می شوند یا خیر، چرا که حتی در کم شارژ ترین باتری ها هم می توانید نور بسیار ضعیفی در چراغ های ببینید. اگر دیدید واقعا هیچ چراغی روشن نمی شود، در آن صورت باید بدانید مشکل از سوئیچ و استارت شما است.
    • توجه داشته باشید که بعد از استارت زدن، اگر مشکل از باتری باشد خودرو باید سعی در روشن شدن باشد. در صورتی که بعد از استارت سریع قطع شود نشان می دهد مشکل از باتری نیست.